fredag den 7. juni 2013

Skyr med mandler, blåbær og jordbær


Akkurat nå som jeg sitter og skriver dette, sitter jeg samtidig også og gumler i med overstående for harde livet. Det smaker bare SÅ godt! Akkurat som yoghurt - bare det metter mer. Mums med andre ord;)

Akkurat nå sitter jeg og lader opp til å sykle til jobben - jeg har ikke vært særlig god til det tidligere, mest fordi det går oppover (jada, oppoverbakker i Danmark - jeg skulle være stille;)) - men da er det jo bare deilig å sykle hjem igjen! For når jeg kommer hjem, er det jo weekend<3 Ingen planer forløpig, men det skal nok dukke opp et eller annet likevel;)


For frokost til en trenger du:

1,5 dl Skyr
5-6 mandler
3 jordbær
1 ss blåbær

Grovhakk mandler, og skjær opp jordbærene i mindre biter. Ha Skyr opp i en dyp tallerken, topp med mandler og bær, og nyyt det. Det smaker spesielt godt ute på terassen om du har morgensol!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Se også

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...