fredag den 26. april 2013

Juliennejern


Jeg elsker gadgets (noen ganger til kjærestens fortvilelse), og har ofte vanskelig med å si nei om jeg ser noe riktig kult! Heldigvis fyller de fleste tingene ikke spesielt mye, akkurat som denne lille dimsen her. Den har samme størrelse som et aspargesskreller/gulerotskreller (etter at jeg arbeidet i et kjøkken for et par år siden er det denne typen jeg bruker til gulerøtter. Elsker den!), fyller den heller ikke spesielt mye!

Det jeg virkelig elsker med dette lille jernet er at jeg kan få laget flere, flotte og ikke minste, like store (!) strimler på en gang som man kan så ha i salater, coleslaws, supper m.m. Og det kan selvfølgelig også brukes til andre grønnsaker som er harde, for eksempel rødbeter, poteter og persillerøtter!
Vel investeret de 30 kronene jeg betalte for den syntes nå jeg;)

2 kommentarer:

  1. Sådan en har jeg også - den er ret uundværlig når man først har den (:

    - Kit

    SvarSlet

Se også

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...